Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 3 3 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Grzybica po chemioterapii - co robić?

Po II chemii indukcyjnej mama dostała grzybicę jamy ustnej, nic nie może jeść ani pić. Bierze M*** i pędzluje, ale jak na razie nic nie pomaga. Kiedy może nastąpić poprawa? Do szpitala nie chce iść a jest bardzo słaba. Jak mogę jej pomóc?
ponad rok temu

Domowe sposoby na kurzajki

Kurzajki to nieestetyczne zmiany, które powstają na skórze. Istnieje wiele metod na pozbycie się ich. Mogą to być również domowe sposoby. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o naturalnych sposobach na kurzajki.

Redakcja abcZdrowie Stażysta/Rezydent, Warszawa
79 poziom zaufania

Witamy!

Kandydoza jamy ustnej może stanowić powikłanie chemioterapii jak również może wynikać z osłabienia układu odpornościowego.

Po zastosowaniu odpowiedniego leczenia efekt powinien być widoczny w ciągu ok. tygodnia.
Jeśli po zużyciu zalecanej ilości preparatu nie będzie widoczna ewidentna poprawa to należy zgłosić się do lekarza prowadzącego w celu zweryfikowania leczenia. Być może zostaną przepisane silniejsze leki.

Redakcja abcZdrowie.pl

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety