Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 5 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nadmierna potliwość po zapaleniu gardła

Witam, Trzy tygodnie temu dostalem zapalenia gardla leczylem go antybiotykiem oraz polopiryna przez 6 dni. Od tego momentu mam olbrzymie pocenie w ciagu dnia oraz noca. W nocy 2-3 razy musze zmienic ubranie i posciele sa takie mokre. Co sie dzieje? Przed choroba tego nie mialem. Temp nie mam.
MĘŻCZYZNA, 29 LAT ponad rok temu

Prawdopodobnie jest to wynik osłabienia organizmu po leczeniu. Najkorzystniej stosować preparaty witaminowe , odpornościowe. Wyeliminować sól , cukier i pić dużo wody.
Koniecznie wybrać się proszę na kontrolę do lekarza prowadzącego.
Pozdrawiam
Iwona Stajkowska

Specjalista w dziedzinie dermatalogii i wenerologii. Członek Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych i Akademii Czerniaka. Odznaczona Laurem Pacjenta w latach 2012, 2013 i 2014.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety