Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 1 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plamienie i spóźniająca się miesiączka

a więc tak przyjmowałam tabletki antykoncepcyjne od listopada 2013r po ich odstawieniu na zalecenie lekarza miesiączka pojawiła się po 28dniach. i w drugim dniu miesiączki (31.08) współżyłam, test wykonałam 30.09 był negatywny, zaś wczoraj (08.10) pojawiło się u mnie plamienie i myślałam że to jest spóźniona miesiączka ale jest ono dość ubogie i nie wiem czy może być to objawem ciąży, dodam że wzięłam też już pierwszą pigułkę. Czy w tym przypadku jest możliwa ciąża?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Jak wykonać test ciążowy?

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! W razie wątpliwości proszę wykonać test. Jeśli sytuacja nie unormuje się w najbliższym czasie to konieczna będzie wizyta u ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy