Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 2 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problemy utrzymaniem wzwodu i uczucie dyskomfortu w penisie

witam.mam 19 lat i wielki problem od dawna mianowicie nie moge utrzymac wzwodu czuje ciagly dyskomfort w penisie jakby krew nie doplywala i zmniejszyl sie i wychudzl nie jest sztywny mam zanizone libido a raczej jego brak jest maly i przez caly czas mnie jakby boli mial 13 cm teraz ma jakies 9 w zwodzie nie wiem co sie dzieje nie mam juz sily trace nadzieje na normalne zycie prosze o pomoc jakies leki na krazenie nie wiem albo penisa poprostu nie staje nie utrzymuje wzwodu flak do tego bardzmaly
MĘŻCZYZNA, 19 LAT ponad rok temu
Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę w pierwszej kolejności udać się do urologa. Badanie lekarskie oraz wykonanie dodatkowych badań określi prawdopodobną przyczynę Pana dolegliwości. Bez badania nie można niczego zalecać.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy