Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 8 3 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie leku Zomiren i zawirowania w głowie

Witam serdecznie.Czy po dłuższym przyjmowaniu Zomirenu można się na niego ''uodpornić''-nie uzależnić bo uzależniona już jestem..Czy po 5mies.codzinnego przyjmowania 2x0,5mg może on przestać na mnie działać.Zwarjuje-zawszwe czułam się po nim dobrze-a teraz jest tragedia.Nie wiem czy odstawić,czy zwiększyć dawkę-wizyte mam na 3-m-ce.Mam teraz straszne duszności po każdej dawce i dziwne ''jazdy''w głowie okropne bóle mięśni.Nie wiem czy lek juz nie dziala czy coś innego mnie łapie
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Powrót pacjenta oddziału psychiatrycznego do domu

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

Witam, tak mogła rozwinąć się tolerancja na lek. Wskazana jest modyfikacja leczenia, jego powolne odstawienie i przejście na inny lek - wizyta u lekarza prowadzącego konieczna. pozdrawiam!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy