Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 5 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaczerwienienie penisa i ból podczas oddawania moczu

Witam. Moj problem trwa juz od miesiaca zaczelo sie tak zaczerwienienie penisa pieczenie ogromne uzywalem clotrimazolum, dactacort,oklady z borasolu,oklady z szalwi i dalej nic lekarz przypisal mi Flucloxacillin 500mg od soboty biore dalej piecze czuje caly czas jak piecze a przy sikaniu masakra jak uzywam masci jeszcze gorzej prosze o porade przebywam w anglii. Zaczerwienie nie jest jakies tragiczne ale mam to juz od miesiaca nie spalem z nikim to dziwne prosze o pomoc
ponad rok temu
Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Zastosowane w Pana leczenie w pierwszej kolejności skierowane było przeciw infekcji grzybiczej. Obecnie lek Flucloxacillin działa na bakterie, które także mogą być odpowiedzialne za zgłaszane dolegliwości. Z wypowiedzi wnioskuję iż nie ma żadnej poprawy. Myślę iż konieczne będzie wykonanie posiewu z cewki moczowej by konkretnie ustalić przyczynę bólu.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0

Problem który Pan opisuje to zapalanie napletka i żołędzi (balanoposthitis). Może być wywołane zarówno infekcję grzybiczą jak i bakteryjną. W pierwszym rzucie dostał pan lek przeciwgrzybiczy i steryd - nie pomogło. W drugim rzucie dostał Pan antybiotyk który niestety działa tylko na bakterie gram dodatnie. Możliwe że ma Pan zakażenie bakteriami anaerobowymi (gram -). W tej chorobie zawsze przed rozpoczęciem leczenia powinien zostać wykonany posiew z napletka lub żołedzi. W obecnej sytuacji radzę udać się do urologa lub dermatologa w celu oceny zmian.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy