Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 3 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Alvesco 160 inhalator i Miflionide a przybieranie na wadze

Dzień dobry! Proszę mi powiedzieć czy po lekach Miflionide i Alvesco 160 inhalator przybiera się na wadze? Mam astmę, kiedy byłam w ciąży brałam to i podziałało tak dobrze, że nie musiałam około trzech lat brać leków takich jak Pulmikort i Foradil, ale poźniej źle się czułam, wtedy lekarz przepisał mi Miflonide i Oxodil, lub Alvesco 160 wziewy zaczęłam ćwiczyć, próbowałam zrzucić wagę i przeszłam na dietę, ale nic z tego nie było. Kilka prób po tym jak zaczęłam brać Alvesco i Miflonide, po kilku dniach czułam jakbym rosła i ciuchy były ciasne, waga mi skoczyła. Czy po tych lekach to jest normalne, że człowiek tyje? Po którym konkretnie, czy po Alvesco czy po Miflonide? Z chęcią się tego dowiem, nie chcę już więcej utyć, to też nie dobrze dla zdrowia. Będę bardzo wdzięczna za wszelkie podpowiedzi, pozdrawiam.
KOBIETA ponad rok temu

Badania krwi - bilirubina

Sprawdź czym jest bilirubina! Czy masz ją w normie? Jakie są przyczyny jej wysokiego stężenia w organizmie? Dowiedz się szczegółów, ponieważ jej nadmiar może prowadzić do żółtaczki.

Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Niestety oba leki mogą powodować efekt zwiększenia masy ciała.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy