Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból w miejscu wszycia Disulfiramu

Witam .We wrzesniu moj tata mial zrobiony zabieg tzn wszywke lek disulfiram.Nie pokoi mnie to ze ostatnio tata skarzy sie na bol w ktorym miejscu jest to zrobione ale rowniez pare tyg temu byla ropa i matrwie sie czy nie jest to wynikiem wdania sie zakazenia albo zle wykonany zabieg. Jestem nie w Polsce i postanowilam z takiej formy pomocy skorzystac.Bede bardzo wdzieczna za pomoc
KOBIETA, 27 LAT 12 miesięcy temu

Kiedy grypa zaczyna być groźną chorobą?

Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Przyczyn może być wiele. Opisywane powyżej również są możliwe. Proszę koniecznie udać się do lekarza wykonującego zabieg lub lekarza pierwszego kontaktu. Po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety