Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 6 5 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stan rany po wszyciu Disulfiram

Witam serdecznie bardzo bede wdzieczna za jakia kolwiek odpowiedz. Moj taka we wrzesniu mial zabieg tzn wszywke lek disulfiram ma problemy od dawna z akloholem a to dlugi temat.Mianowice bardzo sie martwie poniewaz pare tyg temu rana byla w ropie kiedy to ustapilo ma straszy bol w tym miejscu gdzie jest to wykonane martwie sie poniewaz nie jest w pl tylko za granica nie mam jak sie tym zajasc szukam jakich kolwiek informacji dlatego tez korzystam z tej formy. Prosze o pomoc
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu
Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Aby móc się wypowiedzieć konieczne jest badanie lekarskie. Proszę koniecznie udać się do lekarza pierwszego kontaktu lub lekarza wykonującego zabieg

0
Aleksandra Witkowska
79 poziom zaufania

jeśli doszło do zakażenia miejscowego rany to wymagane jest leczenie, najpewniej antybiotykiem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy