Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 7 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle brzucha a stosowanie antybiotyku Clindamycin Mip

Witam, wczoraj dentysta zapisal mi antybiotyk clindamycin mip 600, i mam je brac do czwartku aż do wizyty u lekarza, a od wczoraj to teraz wziełam trzy tabletki. od rana jest mi nie dobrze i mam bole brzucha, ktore czasem sie nasilaja. i moje pytanie brzmi czy mam odstawic leki czy brać je dalej? nie czuje sie komfortowo z tymi skutkami ubocznymi.
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Na co uważać, zażywając antybiotyki?

Antybiotyki to preparaty, które z jednej strony mają nam pomóc przezwyciężyć groźne bakterie, a z drugiej - znacznie osłabiają całą naszą odporność. Obejrzyj film i dowiedz się, na co uważać zażywając antybiotyki.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Sugeruję dołączenie probiotyku, np. Enterolu. Jeśli dolegliwości bólowe nie ustąpią proszę odstawić antybiotyk oraz ponownie skonsultować się z lekarzem dentystą.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy