Zapytaj lekarza

1 , 0 2 5 , 0 3 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Częste oddawanie moczu w trakcie leczenia raka piersi

Jestem w trakcie leczenia raka piersi chemioterapia,mastektomia a w zeszlym tygodniu zakonczylam naswietlania od prawie dwoch tygodni moja temperatora wynosi od 37,4-do 37,8 38 w dodatku zauwazylam ze oddaje czesto mocz budzac sie w nocy kilka razy moje pytanie brzmi czynoze to moec zwiazek z rakiem (wezly chlonne czyste bez przerzutow odleglych)
KOBIETA, 38 LAT ponad rok temu

Wzrost ryzyka raka piersi w HTZ

To objaw, który należy zgłosić prowadzącemu onkologowi. Choć częstomocz może mieć podłoże infekcyjne (wówczas są inne objawy), to występuje także w chorobach układu krążenia, nerek, cukrzycy...

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy