Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 3 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy jest to możliwe, aby przepisane tabletki na cukrzycę mogły tak źle działać?

Mam 63 lata,jestem po bajpasach ( 2005 rok ),mam również RZS i cukrzyce typu drugiego.Od pewnego czasu mam takie uczucie jakbym zaraz miał zemdleć i ciągłe zawroty głowy!Próbowałem już różnych sposobów zażywania moich lekarstw i nic.Dzisiaj po raz pierwszy nie zażyłem tabletek na cukrzyce a biorę Metformax 1000 i Glibetić 2 i przestało mi się kręcić w głowie ! Mam więc pytanie,czy jest to możliwe aby przepisane tabletki na cukrzyce mogły tak żle działać na mnie!?Proszę o odpowiedż.
MĘŻCZYZNA, 62 LAT około miesiąca temu

Udar - kiedy wezwać karetkę?

P { margin-bottom: 0.21cm; } Jednostronna bezwładność, drętwienie kończyn, niewyraźne mówienie i problemy ze zrozumieniem mowy, ostry ból głowy ? to objawy udaru mózgu. Istnieje kilka objawów poprzedzających udar, będącymi sygnałami ostrzegawczymi.

Leczenie cukrzycy jest bardzo ważne. Nie leczona cukrzyca doprowadzi do śmierci, a biorąc pod uwagę pana obciążenie sercowo - naczyniowe tym bardziej jest to ważne. Leki na cukrzyce mają swoje działania niepożądane, ale trzeba o tym dyskutować z lekarzem prowadzącym. Można zmniejszyć dawkę, zastosować leki o przedłużonym uwalnianiu, zmienić lek. Brak leczenia to najgorsze rozwiązanie.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety