Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 9 4 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Fakty o zdrowiu - Witamina E zmniejsza guzy nowotworowe

Witam , proszę zadać koniecznie to pytanie onkologowi prowadzącemu!!! z.żurawski

Specjalista chirurgii onkologicznej i chirurgii ogólnej. Posiada doświadczenie w diagnozowaniu i wycinaniu zmian skórnych oraz leczeniu czerniaka. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Klinice Nowotworów Tkanek Miękkich, Kości i Czerniaka Skóry w Centrum Onkologii w Warszawie
0

Dzień dobry, pierwszorzędną sprawą będzie zadbanie o to, aby Pani ciocia spróbowała spożywać odpowiednie ilości pełnowartościowego pożywienia. Bardzo często trudno jest to zrealizować na podstawie produktów spożywczych powszechnie dostępnym. Jeśli tak się dzieje i pacjentka traci na masie ciała (w wyniku samej choroby, przewlekłego stresu czy jest to wynik skutków ubocznych samej terapii np. biegunki, jadłowstręt) warto dodać specjalistyczne preparaty odżywcze. Ich dobór powinien być uzależniony przede wszystkim od aktualnych możliwości trawiennych pacjentki. Preparatem dedykowanym pacjentom onkologicznym jest najczęściej Nutridrink Protein, ale to lekarz prowadzący powinien zdecydować który z preparatów będzie najbardziej pomocny. Co ważne, każde pożywienie może odżywiać komórki nowotworowe, dlatego też należy skupić się na prawidłowym odżywieniu pacjentki, aby jej organizm lepiej radził sobie z chorobą. Pozdrawiam ciepło

Dietetyk specjalizujący się w żywieniu w chorobach cywilizacyjnych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy