Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 2 3 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Gorączka u 81-letniego pacjenta

Witam serdecznie, Pacjent 81 lat goraczkuje od 15 lipca ponownie, wczesniej goraczka od 02 lipca po Zinacie ( 10 dni) ustapila po 4 dniach. Od 16 lipca dostawal rovamecyna ambulatoryjnie od 18 lipca przebywa w szpitalu, W badaniach poza norma anemia, CRP 95, chlamydia IGG 94, IGM 0,05, niewielkie zageszczenia dolnej wneki prawego pluca, mocz posiew nie wykryto zmian, nerki, proby watrobowe w normie. Pacjent otrzymuje dozylnie ciprofloxacinum, niestety nadal goraczkuje. Co moze powodowac taki stan? Dziekuje za opinie z gory. Pozdrawiam A.
KOBIETA, 42 LAT ponad rok temu

Drgawki gorączkowe - kiedy i jak je leczyć?

Kiedy pacjent ma wysoką temperaturę, mogą u niego pojawić się tzw. drgawki gorączkowe. Jak sobie z nimi radzić? Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej na ten temat.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Najpewneij nie trafiony lek i dalej utrzymujące się zakażenie. Bywa, że nie uda się pobrać odpowiedniego materiału z dróg oddechowych do wychodowania drobnoustroju.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety