Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 6 4 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dzień dobry.

Każda zmiana w przyjmowaniu leków (zwiększenie/zmniejszenie dawki; odstawienie lub dodanie leku) powinna być skonsultowana z lekarzem na wizycie.

Jest to istotne, ponieważ lekarz na wizycie powinien zebrać wywiad, dowiedzieć się o ewentualnych innych lekach, które Pani przyjmuje (to może być nadciśnienie, antybiotyk z powodu anginy, jakiekolwiek inne leki. Ważna jest Pani waga, historia przyjmowanych leków i wiele innych czynników, które decydują o tym, w jakim kierunku powinno zmierzać leczenie.

Jeśli uważa Pani, że objawy depresji narastają, zachęcam do wizyty u psychiatry oraz do przemyślenia podjęcia terapii. Leczenie Farmakologiczne jest kluczowe, ale często powinna towarzyszyć mu terapia, która pozwoli poradzić sobie z źródłem depresji.

Zachęcam w pierwszej kolejności do wizyty u lekarza. Pozdrawiam Tomasz Krasuski

www.krasuski-psycholog.pl

0

Dzień Dobry Pani,

Odnośnie Pani zapytania, dotyczącego leczenia farmakologicznego, powinna Pani zapytać lekarza prowadzącego, który profesjonalnie udzieli Pani odpowiedzi, ewentualnie zadecyduje o innym leczeniu.

Z mojej strony, z powodu nawracającej u Pani depresji, zachęcam Panią do podjęcia terapii, równolegle z leczeniem, co może dać Pani optymalne korzyści. A efektem ubocznym będzie powrót energii życiowej.

Zapraszam online.

Serdeczności, Irena Mielnik-Madej

Psycholog, logoterapeuta, doradca i trener.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy