Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 1 5 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Popękane naczynka na twarzy

W ciągu ostatniego miesiąca pojawiło się na mojej twarzy wiele popękanych naczynek. Nigdy nie miałam takiego problemu i żadnego pękniętego naczynka a teraz zaledwie w ciągu miesiąca pojawiło się ich mnóstwo. Czym może to być spowodowane? Ma to może związek z ziołami które pije też dokładnie od miesiąca? (skrzyp, pokrzywa i bratek) Jak się ich pozbyć?
KOBIETA ponad rok temu

Terapia naprzemienna przy sterydoterapii

Czy wiesz, na czym polega terapia naprzemienna przy sterydoterapii? Obejrzyj nasz film i dowiedz się więcej na ten temat. O terapii naprzemiennej mówi dr n. med. Anna Pura-Rynasiewicz, dermatolog.

Witam, Zioła nie są przyczyną. Proszę wykonać: 1. tsh 2. badanie na helicobacter pylori IgG z krwi trzeba też skonsultować się z dermatologiem w celu zaplanowania zabiegu laserowego. Pozdrawiam

Lek. med. Bartosz Pawlikowski jest specjalistą w dziedzinie dermatologii i wenerologii. Wiedzę i doświadczenie czerpał podczas nauki akademickiej oraz praktyki zawodowej w różnych polskich placówkach medycznych. Brał również udział w misjach zagranicznych. Aktualnie pracuje w Warszawie w Centrum Lasoterapii i Modelowania Sylwetki Elite.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy