Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tabletki na uspokojenie a opóźniający się okres

Witam!!! Moim niepokojem jest opuznienie sie okresu zawsze mialam okres co 28 dni teraz juz 6 dni jak mi sie opuznia. Ostatnie dwa tygodnie mialam depresje bylam podenerwowana i bralam tabletki na uspakajenie.czy to by bylo przyczyna opuznienia sie okresu?
KOBIETA, 34 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

 PrzemysĹaw Todorowicz
PrzemysĹaw Todorowicz Psycholog

Wiele leków może wypływać na cykl miesiączkowania. Zależy jaka substancja czynna występuje w leku, który Pani przyjmuje (często wpływ ma nawet antybiotyk). Również na zaburzenia cyklu ma duży wpływ długotrwały stres. Jeżeli bardzo się Pani niepokoi tym faktem, proszę udać się do specjalisty ginekologa, najlepiej z opakowaniem przyjmowanego leku.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy