Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Cavinton Forte i Betaserc a zawroty głowy

Dzień dobry, mój mąż od 3 lat ma zawroty głowy z wymiotami. Od sierpnia systematycznie przyjmuje Betaserc (2 razy dziennie po 24 mg) oraz Cavinton Forte. Neurolog twierdzi, że leki powinny już pomóc i być może to jest nerwica lub po prostu sobie to wmawia. Chciałabym się dowiedzieć, czy możliwe jest, żeby Cavinton Forte i Betaserc nie zadziałały? Bardzo mi też zależy na informacji, jakie leki bez recepty mógłby brać mąż na uspokojenie? Nie wiem co powinniśmy zrobić, czy może odstawić któryś z leków, i zostawić tylko np. Cavinton Forte? Może poszukać jakiś zamienników, które nie będą wywoływały takich objawów u mojego męża? Nie ukrywam, że cała sytuacja go męczy, a mnie martwi i bardzo bym chciała mu pomóc. Czy leki zostały dobrane odpowiednio? Czy to możliwe, żeby Cavinton Forte miał takie skutki uboczne? Czy może to efekt tego drugiego leku? Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
KOBIETA, 41 LAT ponad rok temu

Udar - kiedy wezwać karetkę?

P { margin-bottom: 0.21cm; } Jednostronna bezwładność, drętwienie kończyn, niewyraźne mówienie i problemy ze zrozumieniem mowy, ostry ból głowy ? to objawy udaru mózgu. Istnieje kilka objawów poprzedzających udar, będącymi sygnałami ostrzegawczymi.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy