Zapytaj lekarza

1 , 0 2 8 , 5 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy Broncho Vaxom może powodować zmiany skórne?

Dzień dobry, 3 latek ma skaczącą gorączkę 38.5 do nawet 35.5. Wahania są nawet co godzinę. W drugim dniu dostał wysypki ma twarzy, brzuchu i plecach, mikro kropeczki wypukłe, na twarzy trochę zlane. Przy skoku temperatury robią się wypukłe i bardziej czerwone potem trochę znikają. Tydzień temu wróciliśmy z południowej Hiszpanii , pogryzły nas komary tygrysie, dwa ubilismy stąd pewność . Jednocześnie jesteśmy w trakcie drugiej dawki broncho vaxom. Pediatra dał lek przeciwhistaminowy i tyle, mamy czekać, ale nie chciałbym przeoczyć jakiegoś istotnego momentu choroby. Czy może to być reakcja na ww. szczepionkę i czy mogę ją przerwać po 6 dniach stosowania, żeby sprawdzić czy będzie poprawa?
KOBIETA, 35 LAT 4 tygodnie temu

Dlaczego warto szczepić dzieci?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy