Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 7 7 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy problem z erekcją może być związany z częstą masturbacją?

Witam. Mam 26 lat choruję na padaczkę i od 12 roku biorę leki na nią i zacząłem ostatnio brać leki na depresję. Miałem problem być w związku z powodu właśnie jej ponieważ często miałem napady, więc się masturbowałem podczas oglądania filmów porno. Czasem to robiłem to raz dziennie dzień po dniu a czasem 2 razy w tygodniu albo dłuższy czas nie. Gdy się masturbuje podczas oglądania filmów porno nie mam problemów z wzwodem ale gdy jestem przy partnerce to ciężko mi do niego dojść albo jest bardzo krótko. Czasem gdy się masturbowałem nie dochodziło do erekcji. Partnerka mnie nie poniża wspiera mnie ja się denerwuję, że może ona myśleć, że mnie nie podnieca. Uprawiamy seks bez stosunku czy powinienem się masturbować przy niej skoro tak jest? Czy powodem moich problemów z erekcją jest to, że się masturbowałem oglądając filmy porno czy moje leki głównie na to wpływają? Pozdrawiam Michał
MĘŻCZYZNA, 26 LAT 7 miesięcy temu

Seks z eks

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy