Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Mgr Aleksandra Kilen-Zasieczna 78
Mgr Aleksandra Kilen-Zasieczna Dietetyk, Warszawa Ursynów 78 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę
Edytuj odpowiedź

Witam,

Proszę zajrzeć na stronę www.abccwiczenia.pl, gdzie znajdzie Pani ćwiczenia, na te partie ciała, które chce Pani odchudzić Dodatkowo polecam:
Ćwiczenia na uda:
1. Krzyżowanie nóg w pozycji leżącej- połóż się na podłodze, ręce rozłóż na boki, nogi podnieś do góry tak, aby tworzyły z tułowiem kąt 90 stopni. Krzyżuj na nogi na zmianę.
2. Unoszenie nóg w pozycji siedzącej- połóż się na boku, tułów podeprzyj ręką, drugą połóż wzdłuż na nodze. Unieś nogę na wysokość około 50 cm, powoli opuść z powrotem, po wykonaniu serii jedną nogą zmień stronę.
3. Przysiady.

Ćwiczenia na pośladki:
1.Napinaj pośladki wtedy, kiedy tylko możesz, kiedy siedzisz na krześle, stoisz czy leżysz.
2.Kraul- połóż się na brzuchu, do rąk weź ręcznik lub taśmę elastyczną, wyprostuj ręce i napnij ręcznik. Unieś w górę prawą nogę i lewą rękę, trzymaj taśmę napiętą. Opuść rękę i nogę, a następnie unieść lewą nogę i prawą rękę. Powtarzaj naprzemiennie.

Pozdrawiam.

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Ćwiczenia fizyczne – Ćwiczenia to najlepszy sposób na spalanie tkanki tłuszczowej. Wielu z nas przypomina sobie o tym wraz z nadejściem wiosny. Z każdym dniem rośnie liczba uprawiających jogging i jeżdżących na rowerze. Są to sprawdzone metody gubienia zbędnych kilogramów, jednak osoby zainteresowane osiągnięciem wymarzonej wagi w możliwie krótkim czasie, powinny wziąć pod uwagę ćwicz enia na odchudzanie.
  • Ćwiczenia na partie ciała – Ćwiczenia fizyczne umożliwiają wzmacnianie mięśni i spalanie tłuszczu z określonych partii ciała. Skuteczne odchudzanie wymaga wprowadzenia programu ćwiczeń zestawionych w taki sposób, aby spalanie tkanki tłuszczowej przebiegało w całym ciele. Dla osób z nadwagą najlepsze będą ćwiczenia na partie ciała takie jak brzuch, pośladki i uda, gdyż to przede wszystkim w tych miejscach gromadzi się nadmiar tłuszczu.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników:

Wyszukaj lekarza po opiniach