Zapytaj lekarza

1 , 0 1 8 , 7 3 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problemy z oddychaniem, szybsze bicie serca i niskie ciśnienie a dopalacze

witam pale dopalacze od ponad 3-4 miesiecy, teraz mam tak ze jak siegne po to znow to czuje sie jak bym nie mogl oddychac mocne bicie serca ostatnio sprawdzilem cisnienie to te 2 mialem 54 dodam jeszcze ze czasem jest mi slabo tak jak bym mial umierac, jak bym nie spal kilka dni. czasami serce mi szybko bije, i strasznie szybko sie mecze nie tak jak kiedys
ponad rok temu

Dzień Dobry Panu,

Najwyraźniej to Panu nie służy..., otrzymuje Pan poważne sygnały z ciała.

Życzę Panu dobrych wyborów, irena.mielnik.madej@gmail.com

Psycholog, logoterapeuta, doradca i trener.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy