Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 6 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Skutki uboczne picia czerwonej herbaty

Witam! Mam 14 lat.Miesiączkuje od ponad roku, od 2 miesięcy pije herbate czerwoną ok 3-ech szklanek dziennie.Oczywiście w stosowaniu miałam czasem tygodniową lub dłuższa przerwe. Wczoraj miałam dostać planowany okres zamiast krwi pojawiła sie brązowa wydzilina z małą ilością krwi.Czy jest to skutek uboczny stosowania czerwonej herbaty?Wiem że takie pytania to raczej do ginekologa ale proszę o rade dietetyka.Będe bardzo wdzieczna za szybką odpowiedz bardzo się boję o swój okres.

KOBIETA, 14 LAT ponad rok temu

Zupa krem z porów

Masz ochotę na coś dobrego i zdrowego? Spróbuj sycącej, kremowej zupy z porów. Przepis i instrukcje wykonania potrawy znajdziesz w naszym filmie. Smacznego!

Witam,

Nie znam przypadków, aby po stosowaniu czerwonej herbaty występowały plamienia.
Diety odchudzające mogą powodować zaburzenia miesiączkowania (i prowadzić nawet do zaniku miesiączek).
Niezwłocznie skonsultuj się z ginekologiem.

Pozdrawiam i życzę zdrowia.

Dietetyk, autorka wielu tekstów dotyczących problematyki odchudzania i zdrowego żywienia.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety