Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Zaufany specjalista Umów wizytę
Edytuj odpowiedź

Witam Panią,

Wzrost wartości TSH świadczy o wzroście zapotrzebowania na lek. Powinna Pani pod kontrolą endokrynologa zwiększyć dawkę leku, a wyniki poprawią się i Pani będzie miała lepsze samopoczucie. Podejrzewam, że ma Pani niedoczynność tarczycy w przebiegu choroby Hashimoto (proszę oznaczyć przeciwciała anty TPO i aTG we krwi), a ta ma charakter progresywny i z czasem wzrasta zapotrzebowanie na lek.

Pozdrawiam serdecznie.

dr n.med. Marek Derkacz

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników:

Artykuły na ten temat
Niedoczynność tarczycy - gruczoł i jego funkcje, przyczyny, objawy, diagnoza, leczenie, rokowanie, zapobieganie

Powikłania niedoczynności tarczycy - śpiączka hipometaboliczna, depresja, niedoczynność tarczycy u płodu

Niedoczynność tarczycy jest obecnie bardzo powszechna, a wiele osób wciąż nie jest świadomych choroby, ponieważ może ona przebiegać subklinicznie, czyli z małym nasileniem objawów. Powikłania niedoczynności tarczycy występują z reguły w skrajnych przypadkach...