Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 3 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Refundacja leków na łuszczycę

Łuszczyca to schorzenie skóry. Wymaga ona specjalistycznego leczenia. Jakie leki przyjmować przy łuszczycy? Czy są one refundowane? Obejrzyj film i dowiedz się więcej o kosztach leczenia łuszczycy.

Dzień dobry

Wypadanie włosów może się okresowo zwiększać. Jest to stan przejściowy i zdarza się co 2-3 lata. Napisała Pani o pobycie w szpitalu - to miało istotny wpływ na stan włosów. Przyczyny nadmiernego wypadania włosów jest wiele, z tych najistotniejszych należy wymienić: zaburzenia hormonalne, stres i przemęczenie, infekcje, krwawienia, przebyte operacje. Proszę przyjrzeć się swoim włosom : czy widoczne jest przerzedzenie włosów, jeżeli tak to w jakiej okolicy najbardziej? Proponuję nadal stosować systematycznie wcierki na skórę głowy które stymulują odrost włosów. Doustnie przyjmować preparaty witaminowe (przeznaczone na skórę i włosy) i preparat z aminokwasami i biotyną. Jeśli nadmierne wypadanie włosów utrzymuje się ponad 2 miesiące i mimo kuracji nie minie - proszę koniecznie zgłosić się do lekarza.

pozdrawiam IJ

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy