Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 7 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co zrobić, by brzuch nie bolał po wypiciu leku na czczo?

Witam po wypiciu eutyrox lek na niedoczynność mam bóle brzucha skurcze brzucha i ciągle mi nie dobrze a do tego czasami występuje biegunka. Co zrobić by brzuch nie bolał po wypiciu leku na czczo?
KOBIETA, 24 LAT 8 miesięcy temu

wypić ciepły płyn 10-20 min wcześniej i po 10 min. przyjęciu leku można zmienić euthyrox na letrox

Specjalista w dziedzinie chorób wewnętrznych oraz endokrynologii. Naukowo i zawodowo ukierunkowany na problemy diagnozowania i leczenia chorób układu kostnego, w tym rzadkich chorób kości. Współzałożyciel Polskiej Fundacji Osteoporozy
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy