Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 8 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy lek Nalgesin mógł spowodować utratę słuchu?

Mam przepisane tabletki nalgesin forte ( na uporczywe kaszel trwający od tygodnia )po trzech dawkach zaczęłam tracić sluch odrazu je odstawiłam , czy mogły mi zaszkodzić ?? Ja nie jestem lekarzem ale podejrzewam u siebie krztusiec , jutrzejsze morfologia pokaze ..mam bardzo nie ufam mojej lekarce osluchowo na plucach i oskrzelach jest niby ok
KOBIETA, 37 LAT 11 miesięcy temu

Skutki chrapania

Niewyspanie partnera czy partnerki to nie jedyne przykre skutki chrapania. Obejrzyj film i dowiedz się więcej na ten temat. O skutkach chrapania mówi dr Michał Michalik.

Nie wiem, nie znam Pani, nie znam Pani innych chorób, nie znam pani zawodu i narażenia na hałas w pracy a jest zbyt daleko żeby się spotkać. Proszę przeczytać ulotkę tego leku a szczególnie DN czyli działania nieporządane.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety