Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 2 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leki na nadczynność tarczycy, które nie powodują obrzęków, zaparć i tycia

Witam, cierpię na nadczynność tarczycy. Biorę obecnie Metizol. Jednakże bardzo po nim tyję i puchną mi nogi. Miewam po nim też straszne zaparcia. Nie wiem, co mam robić. Myślę nawet, żeby przestać brać leki. Czy to normalne skutki uboczne? Czy są jakieś inne leki na nadczynność tarczycy, które nie powodują obrzęków, zaparć i tycia? Bardzo proszę o pomoc.
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Obrzęknięte nóg, zawarcia i przyrost masy ciała mogą świadczyć o zbyt dużej dawcę Metizolu i polekowej niedoczynności tarczycy. Aby temu zaradzić albo obniża się dawkę Metizolu, zaś gdy powoduje to nawrót nadczynności można niedobór hormonów tarczycy powstały w wyniku leczenia uzupełnić podawaniem Euthyroxu. Proszę koniecznie zgłosić się do endokrynologa, aby wybrał dla Pani odpowiednią formę leczenia.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety