Mężczyzna

Witam. Od 2 lat zmagam się z bólem prącia, ale dopiero od 2 miesięcy przeżywam koszmar. 2 lata temu podczas podnoszenia ciężarów poczułem ukłucie w prąciu, konkretnie w trzonie po prawej stronie. Od tamtej pory podczas gwałtownych ruchów, jak np. podczas gry w piłkę czułem kłucie. Długi czas zwlekałem z wizyta u lekarza, myśląc, że ból sam przejdzie. Po ok. 4 lub 5 miesiącach poszedłem do urologa, który po zbadaniu mnie stwierdził, że nic mi nie dolega. Później jeszcze kilkakrotnie poszedłem do tego samego lekarza, za każdym razem mówił, że jestem zdrowy. Dodam, że przepisał mi raz U..., mający wypłukać bakterie w moczu (dodam, że wyniki z badania ogólnego moczu były zawsze dobre, nigdy też nie miałem żadnego problemu z oddawaniem moczu), a drugim razem P..., lek, który reguluje zaburzenia w oddawaniu moczu. Oba nie pomogły, na dodatek ból się nasilił, do tego doszły bole w podbrzuszu. 2 miesiące temu poszedłem do innego lekarza, który po wzięciu próbki wymazu z cewki moczowej, stwierdził zapalenie gruczołu krokowego. Przepisał 4 rodzaje leków, które miałem brać jeden po drugim. Zacząłem od antybiotyku C..., który brałem 2x1 przez okres 2 tygodni (bez leku osłonowego) i po którym zaczął się mój koszmar. Odtąd czuję ciągłe pieczenie penisa nie ma nawet chwili przerwy. Ból jest tak silny, że przeszkadza w prawidłowym funkcjonowaniem na co dzień, jak i podczas snu. Poszedłem do szpitala, gdzie po badaniu lekarz stwierdził, że nie mam żadnego zapalenia gruczołu krokowego i kazał odstawić leki. Tak zrobiłem, ale od czasu odstawienia leków ciągłe czuję pieczenie dzień w dzien. Nie wiem już, co robić, boję się, że to jakiś stan zapalny lub grzybica, bo czuję w środku pieczenie, a lekarze mówią, że nic mi nie jest. Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc.

Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Lek. Joanna Gładczak 78
Lek. Joanna Gładczak Internista, Tychy 78 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę
Edytuj odpowiedź

Witam serdecznie.

Niestety, bez badania lekarskiego trudno będzie Panu pomóc. Nie napisał Pan czy występują jakiekolwiek inne dolegliwości - problemy z oddawaniem moczu (częstomocz albo parcie na mocz), problemy z erekcją, bolesne stosunki płciowe, zmiana charakteru stolca, czy występują jakieś stany podgorączkowe, zmęczenie, spadek masy ciała?

Skoro opisywane przez Pana dolegliwości są tak silne, radziłabym jednak ponownie udać się do urologa. Może warto spróbować zmienić również proszki do prania i kosmetyki, których Pan używa, może one działając drażniąco, powodują Pana dolegliwości. Powinien Pan również zrobić podstawowe badania - morfologię krwi, badanie poziomu cukru, TSH, badanie ogólne moczu. Jeżeli występują jakiekolwiek zmiany skórne, wskazana jest wizyta u dermatologa.

Pozdrawiam.

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Dermatologia – Jeśli złość sprawia, że stajesz się blady, wściekłość z kolei powoduje, że twoja twarz oblewa się czerwienią, z powodu zimna zaś siniejesz, to takie zmiany barwy skóry są zasadne i łatwo wytłumaczalne. Gdy jednak ni stąd, ni zowąd na skórze pojawiają się czerwone plamy lub inne zmiany, mogą one być zapowiedzią rozmaitych chorób.
  • Grzybica – Grzybice, czyli mikozy, to grupa chorób wywołanych przez grzyby chorobotwórcze. Mogą one mieć różne objawy i dotyczyć różnych narządów i tkanek, jednak wszystkie wywołane są przez ten sam czynnik – komórki grzybów. Najczęściej występującym patogenem jest grzyb Candidia albicans, który wywołuje kandydozę (drożdżycę) skóry, błon śluzowych, oraz narządów wewnętrznych.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników:

Wyszukaj lekarza po opiniach