Zapytaj lekarza

1 , 0 1 7 , 5 2 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Witam, żaden z wymienionych preparatów nie zawiera środków światłouczulających, z tego względu można wykonać zabieg I2PL, który poprawi stan skóry i znormalizuje funkcję gruczołów łojowych. Nie zalecałabym stosowania Lorinden po zabiegu, ponieważ jako steryd może osłabić skuteczność lasera. Pozdrawiam,

0

Proponuję wstrzymać zabieg do czasu kiedy nie będzie Pani stosowała leków. Wykonywanie zabiegów na chorej skórze ( a z podanego zestawu leków tak wnioskuję) nie jest wskazane. Przed zabiegiem należy skonsultować się z lekarzem. Jeśli gabinet nie oferuje takiej możliwości- proponuję zmienić gabinet. Pozdrawiam

Lekarz medycyny estetycznej i anestezjolog. Absolwentka Collegium Medicum UMK w Toruniu.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy