Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 3 0 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ataki tachykardii a rzucenie palenia

Witam. Od 3 tygodni mam ciągłe ataki tachykardii. 3 razy bylem w szpitalu jednak ekg niczego nie wykazało. Dostałem propranolol do stosowania doraźnego. 3 tygodnie temu rzuciłem tez papierosy z nadzieją ze poprawi to moj stan zdrowia... nic to jednak nie zmieniło. W spoczynku mam cisnienie i puls ok 115/60 -p 60-80. Jednak gdy wstane i się przejde- 140/90- p 90-110. O co moze chodzic :( jestem przerazony.
MĘŻCZYZNA, 29 LAT ponad rok temu

Wpływ palenia na serce

Palenie tytoniu negatywnie wpływa m.in. na kondycję naszej skóry, zębów, czy włosów. Powiązane jest także z wystąpieniem nowotworu płuc, żołądka, krtani, przewlekłego zapalenia oskrzeli czy rozedmy płuc. Palacze są także narażeni na wystąpienie problemów z sercem.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Bez przeprowadzenia badania i wykonania badania EKG trudno jest mi stwierdzić co może być przyczyną Pańskich dolegliwości. Zmiany pulsu i ciśnienia jakie Pan opisuje są możliwe w przypadku słabej kondycji fizycznej i jako reakcja na zmianę pozycji (przez kilkadziesiąt sekund od przyjęcia pozycji pionowej).

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety