Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 2 6 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brązowe plamienie podczas stosowania Sylvie 20

Podczas stos tabl sylvie 20, po przyjeciu ost. tabl. z blistra zaczęło się brązowe plamienie. Po zrobieniu 7 dn. przerwy i wyst. okresu plamienie nie ustąpiło, a przerodziło się w stałe krwawienie, które na ani jeden dzień nie ustąpiło i trwa już 2 tygodnie. Po konsultacji z ginekologiem zmienił tabletki na plastry evra /zmiana metody podana/zasugerowal probl. z krzepliwoscia krwi. Wyniki krwi niczego niepokojącego nie stwierdz. Co robić dalej zeby plamienie ustalo i czego moze byc wynikiem ?
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

witam, plamienie jest wynikiem źle dobranej antykoncepcji. Czy na plastrach nadal się utrzymuje?

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy