Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 5 5 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak leczyć bardzo nieregularne cykle?

Witam. Zacznę od tego że zaczęłam mieć bardzo nieregularne miesiączki, wcześniej co dnia były reguralne. Ginekolog przepisał mi cyclodynon. Zauważyłam że na moich dloniach strasznie zaczęły rosnąć włosy, co nie wygląda ładnie. W tym momencie jestem z Brakiem miesiączki, obrastanie dloni i klatki piersiowej. Dodam też, że ból brzucha jest taki jak zazwyczaj przy okresie. Wiecie dlaczego może tak się dziać?
KOBIETA, 21 LAT 4 tygodnie temu
Lek. Aleksandra Witkowska
79 poziom zaufania

Ten lek to niehormonalny środek pochodzenia naturalnego, ziołowego. Nie wywołał nadmiernego wzrostu włosów. To objaw sugerujący zaburzenia hormonalne. Jednocześnie przepraszam za dłuższy niż zwykle okres oczekiwania na odpowiedź ze strony portalu.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy