Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 7 5 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienia w trakcie cyklu podczas terapii luteiną po zabiegu ginekologicznym

mam 48 lat jestem 8 mies. po usunięciu mięśniaków z macicy, od czterech miesięcy mialam bardzo obfite (zmiana maxi podpaski po 10 min) okresy 10 dniowe. lekarz zlecil luteinę podjęzykowo. po pierwszej dawce 10 dniowej - okres wzorcowy tj. niedużo i 4 dni. Ale 11 dnia kolejnego cyklu znów dostalam krwawienia trwało 16 dni . co się dzieje i czy mam brać nadal luteinę - zalecenie dostałam na 3 cykle.
KOBIETA, 48 LAT ponad rok temu

Co to są mięśnie dna miednicy?

Mało kto z nas zastanawia się, nad funkcjonowaniem swojego organizmu. Dlaczego działa on tak, a nie inaczej? Warto jednak wiedzieć jak jak on pracuje. Obejrzyj film i dowiedz się więcej na temat mięśni dna macicy.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Opisane krwawienie wymaga rozszerzenia diagnostyki. Proszę zatem udać się na wizytę kontrolną do specjalisty ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy