Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 1 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leczenie Clatrą i Benicortem a swędzenie skóry

Witam Od miesiąca bardzo swędzi mnie skóra. Na poczatku leczyłam Clatrą, benicortem ale nic nie pomagało. Trafiłam do dermatologa, który wykluczył żeby to były zmiany dermatologiczne i alergologiczne. Brałam zastrzyki phenazolinę i nic niepomogło. Mijają kolejne dni, a mnie strasznie swędzą nogi, a od trzech dni pojawiają się siniaki z dnia na dzięń coraz więcej, co to może być? jak mogę sobie pomóc:)
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Objawy trądziku pospolitego

Trądzik pospolity to zmora wielu nastolatków. Objawia się nieestetycznymi krostkami, które w dużej ilości pojawiają się na twarzy. Obejrzyj nasz film i dowiedz się, jak jeszcze objawia się trądzik.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczne jest badanie lekarskie aby móc coś więcej powiedzieć. Proponuje udać się do lekarza rodzinnego. Po przeanalizowaniu już wykonanej diagnostyki będzie można określić odpowiednie dalsze postępowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy