Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 0 1 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Możliwość ciąży po zażyciu 7 tabletek antykoncepcyjnych

zazylam tylko 7 tabletek antykoncepcyjnych i przerwalam bo strasznie sie zle czulam ale w ciagu tych 7 dni odbylam stosunek.prosze powiedziec czy jest mozliwe ze moge byc w ciazy ?.prosze o pomoc.jest ryzyko ciazy jeszcze nie dostalam plamien czy normalnie terminowow dostane okres ,bo ostatni mialam 14 czerwca a skaczyl mi sie 21 czerwca .od zaczecia brania tabletek jest chyba ochrona tak ? tylko przerwalam przy 8tabletce,zrobilam test ciazowyale wynik byl negatywny
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Stosowanie leków przeciwdepresyjnych w ciąży

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Jeśli przerwała Pani przyjmowanie tabletek po 7 dniach, możemy uznać, że nie była Pani w ogóle zabezpieczona przez tabletki. Ryzyko ciąży jak najbardziej zatem istnieje. W celu potwierdzenia/wykluczenia ciąży proszę wykonać test ciążowy po około 14 dniach od ostatniego stosunku.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy