Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 2 4 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Objawy napadowe przy menopauzie

Mam 50 lat (FSH 52,29), nie mam miesiączki od 2 miesięcy. Ze względu na objawy napadowe (uderzenia gorąca, zmęczenie) poprosiłam ginekologa o HTZ. Dostałam preparat Femoston mite. Mam pytanie odnośnie tego leku. Czy jest to preparat nowej generacji, jaka jest jego skuteczność i skutki uboczne. Drugą sprawą jest kwestia psychiczna. Jestem w dość dużej rozsypce (brak radości życia, płaczliwość, niska samoocena). Czy można dodatkowo włączyć preparat z DHEA?
KOBIETA, 50 LAT ponad rok temu

Czy HTZ może powodować nowotwory?

HTZ to hormonalna terapia zastępcza. Stosowana jest np. przy leczeniu menopauzy. Obejrzyj film i dowiedz się, czy HTZ może spowodować raka. O terapii mówi prof. dr hab. Romuald Dębski.

Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Co do leku działanie zależy od reakcji organizmu. Co do innych objawów Proponuje udać się do lekarza psychiatry lub psychologa.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety