Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 2 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plastry antykoncepcyjne i Hydrominium a powiększony brzuch

Mam problem biore plastry antykoncepcyjne i hydrominium ale po kazdym jedzeniu mam ogromny brzuch i ciezki waze 67kg 170cm wzrostu prosze o rade
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Renata GrzechociĹska
78 poziom zaufania

Witam. Może należy zmienić preparat antykoncepcyjny na inny. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy