Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 3 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ryzyko ciąży po stosunku w 8 dniu cyklu i po zakończeniu stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

WITAM, 1,5 MSC temu przestalam brac tab antykoncepcyjne okres dostalam po 27 dniach w 8 dniu cyklu wspolzylam z chlopakiem w prezerwatywie no i teraz sie martwie bo mam 17 dzien cyklu i zadnego sluzu kompletnie nic w dzien stosunku jak wstalam w nocy do lazienki wylecialo ze mnie dosc duzo bialego sluzu czy moge byc w ciazy?? chlopak twierdzi ze guka byla ok ale ja sie martwie.. prosze o odpowiesz
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Zapłodnienie

Milena Lubowicz
72 poziom zaufania

Ryzyko ciąży nie jest duże skoro stosunek był zabezpieczony prezerwatywą. Zmiany śluzu mogą być wynikiem gospodarki hormonalnej po odstawieniu tabletek. Gdyby nie było miesiączki proszę wykonać test ciążowy. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy