Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 4 4 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Środki pobudzające dla kobiet

Mam 53 lata, mąż 56, mam problemy z sexem. Straciłam chęć do współżycia, żadnego zainteresowania, ale kocham męża i nie chce skończyć z sexem. Proszę o pomoc w dokonaniu wyboru w/w tabletek nie biorę, nic innego, nie mam żadnych dolegliwości. Dziękuje bardzo za szybką odpowiedź, jeżeli to możliwe to na maila lucyna56@op.pl

KOBIETA, 53 LAT ponad rok temu
Redakcja abcZdrowie Stażysta/Rezydent, Warszawa
79 poziom zaufania

Dzień dobry Pani
W okresie menopauzy mogą pojawiać się zaburzenia libido związane z obniżonym poziomem estrogenów - (jajniki już go nie wytwarzają) tak więc najlepszym leczeniem było by wdrożenie terapii hormonalnej (hormonalnej terapii zastępczej)

Jednakże nie każdy się kwalifikuje do tego typu leczenia. Musi Pani porozmawiać ze swoim ginekologiem i rozważyć czy wdrożenie leczenia hormonalnego jest dobrym posunięciem w Pani przypadku.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety