Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 9 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie tabletek ziołowych stabilizujących puls

Dzień dobry od 2 lat mam puls wysoki brałam tabletki ziołowe które stabilizoawly puls, czasami bywało tak ze mierząc ciśnienie byłam w szoku ze na osobę w wieku 26 lat można mieć takie 90/89 natomiast puls 125 i tak się utrzymuje choć czasami mam 90,85 albo tam jak wczoraj 67 . Co mam w tym przypadku zrobic ?
KOBIETA, 27 LAT 12 miesięcy temu

Skoki ciśnienia - przyczyny

Skoki ciśnienia tętniczego stanowią nie tylko dokuczliwy objaw, ale mogą nieść ze sobą poważne zagrożenie dla życia i zdrowia. Warto zapoznać się z przyczynami leżącymi u ich wystąpienia. O tym opowiada dr Piotr Gryglas.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety