Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 3 6 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Świąd odbytu a żółty kał po Pyrantolum

Witam, chciałbym zadać pytanie o świąd odbytu. Nie wiem juz co mam robic i myslec. Mam świąd odbytu i nie wiem, czy to jest kwestia pasożytów, czy hemoroidow? Przestraszyłem sie tego i byłem u lekarza internisty. Przepisał mi pyrantolum. Mijają 2 dni i w kale nic nie widzialem podejrzanego, tylko to, ze po tym leku kał wyszedł żółty. Przed wzięciem leku w kale obserwowałem kilka małych niteczek, ale czarnych. W nocy jak tylko zacznie mnie swedzic podglądam latarką i nie widzę, zeby cos wychodzil
MĘŻCZYZNA, 36 LAT ponad rok temu

Leki biologiczne na łuszczycę

Łuszczyca to schorzenie skóry. Kiedy pojawiają się jej objawy, konieczne jest specjalistyczne leczenie. Więcej o lekach na łuszczycę można dowiedzieć się z filmu.

Świąd odbytu może być spowodowany wieloma przyczynami. Jedną z nich jest oczywiście zakażenie owsikami, ale to po leczeniu Pyrantelem powinno ustąpić. Doradzałbym wizytę u doświadczonego proktologa. Więcej informacji znajdzie Pan na naszej stronie www.melitamedical.pl

Specjalista w dziedzinie chirurgii ogólnej oraz gastroenterologii.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety