Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 0 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenia miesiączkowania a stosowanie leku Mastodynon na ból piersi

Witam.Bolały mnie piersi,wiec doktor przepisał mi mastodynon.Czy ten lek hamuje miesiączkę?nie miałam 41 dni.Teraz dostałam,ale trwała tylko 3 dni.a piersi przestały bolec na miesiąc i teraz dalej bolą. Marzena
KOBIETA, 41 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Wśród działań niepożądanych preparatu nie występują zaburzenia cyklu. Wskazana jest wizyta u specjalisty ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy