Problemy z utrzymaniem wzwodu mimo zdrowego trybu życia

Witam, mam problem z utrzymaniem wzwodu. Nigdy mi się to nie zdarzało. Mam 24 lata, dobrze się odżywiam. Stosowałem wcześniej pewną terapię, taką jak białka, kreatynę i wziąłem jeden zastrzyk testosteronu 1 mg i deki 1 mg, więcej nie chciałem. Po tym jakieś 2 miesiące wystąpiły te problemy. Nie wiem co mam robić, wciąż ten problem mnie męczy i nie mogę sobie z tym poradzić. Mam normalną erekcję tylko nie mogę utrzymać wzwodu. Proszę o poradę, czy to może być ta ilość tego zastrzyku jest groźna? Czy mogę to jakoś wyleczyć? Prosiłbym o poradę, co mam z tym zrobić? Dziękuję. Pozdrawiam

Pytanie zadane 20-06-2012r. o 04:15
lek. Joanna Gładczak porady udziela lek. Joanna Gładczak

lekarz specjalista chorób wewnętrznych. Autorka wielu profesjonalnych publikacji medycznych.

Porada eksperta

Witam serdecznie! Drogą internetową nie ma możliwości aby stwierdzić, w czym tkwi u Pana problem z utrzymaniem wzwodu. Jeżeli problem występuje sporadycznie raczej nie wymaga interwencji, jeżeli jednak będzie nawracał, wówczas Pana problem będzie wymagał bezpośredniej konsultacji u seksuologa. Raczej zażywane leki w tak niewielkiej ilości nie wpłynęły na powstanie objawów, jednak raczej proszę z dalszej terapii zrezygnować do czasu wyjaśnienia pochodzenia dolegliwości. Zaburzenia erekcji członka obejmują trudności w powstaniu erekcji lub w jej utrzymaniu. Jeżeli erekcje są prawidłowe w trakcie snu, po przebudzeniu czy podczas masturbacji, to można podejrzewać podłoże psychogenne zaburzeń. W przypadku problemu z erekcją psychogenne przyczyny powstania problemu mogą być różne - bezsenność, zaburzenia osobowościowe, niedojrzałość, ambiwalentne uczucia wobec kobiet, destrukcyjna komunikacja między partnerami, lęk przed impotencją, urazy psychiczne, mała częstotliwość współżycia seksualnego, neurotyzm, zaburzone relacje partnerskie, czynniki sytuacyjne, lęki, stresy, zadaniowe nastawienie do seksu, potrzeba wykazania się. Proszę nie bagatelizować swoich problemów, zresztą nie jest to tylko Pana problem, ale też Pana partnerki. Więcej na temat zaburzeń seksualnych może Pan przeczytać pod poniższymi linkami: http://portal.abczdrowie.pl/zaburzenia-erekcji http://portal.abczdrowie.pl/problemy-z-erekcja http://portal.abczdrowie.pl/niemoc-plciowa http://portal.abczdrowie.pl/uzaleznienie-od-masturbacji. Podsumowując jeżeli zmiany nie ustąpią, wskazana będzie konsultacja ze specjalistą. Warto również wykonać podstawowe badania laboratoryjne w ramach podstawowej opieki medycznej. Pozdrawiam

Artykuły na ten temat:
Porozmawiaj o tym na Forum Seks »
Komentarze
Wyloguj

Porady ekspertów

Problemy z erekcją po zawale serca

Jestem facetem po czterdziestce i praktycznie zawsze miałem problem z erekcją. Gdy byłem z...

lek. Karol Kaziród-Wolski Porady udziela lek. Karol Kaziród-Wolski lekarz w trakcie specjalizacji z kardiologii w Świętokrzyskim Centrum Kardiologii.
Zbyt krótkie wędzidełko

Witam! Mam problem, mam 13 lat i jestem zaniepokojony swoim członkiem. Mam na myśli to, że...

lek. Anna Syrkiewicz Porady udziela lek. Anna Syrkiewicz lekarz w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Witolda Orłowskiego w Warszawie.
Osłabienie erekcji

Wam, na początku ze swoją partnerką potrafiłem uprawiać seks całą noc, mieliśmy po 5 stosunków,...

lek. Karol Kaziród-Wolski Porady udziela lek. Karol Kaziród-Wolski lekarz w trakcie specjalizacji z kardiologii w Świętokrzyskim Centrum Kardiologii.
Zaburzenia erekcji u 24-latka

Witam serdecznie i bardzo proszę o pomoc. Problem dotyczy mojego chłopaka. Jesteśmy razem od...

lek. Marcin Buczek Porady udziela lek. Marcin Buczek lekarz w Szpitalu Klinicznym im. Dzieciątka Jezus w Warszawie.
Przyczyna zaburzeń wzwodu

Dzień dobry! Mam 24 lata. Zmagam się od ok. 7 lat z problemem swego rodzaju urologicznym. Mam...

lek. Anna Syrkiewicz Porady udziela lek. Anna Syrkiewicz lekarz w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Witolda Orłowskiego w Warszawie.
Jakich leków można użyć do wzmocnienia wzwodu?

Mam problem, ostatnio przestał mi do końca sztywnieć penis i jest miękki przy podnieceniu jakich...

lek. Anna Syrkiewicz Porady udziela lek. Anna Syrkiewicz lekarz w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Witolda Orłowskiego w Warszawie.
Zmienne wzwody od 2 lat

Witam, mój problem zaczął się niecałe 2 lata temu (miałem niecałe 18lat). Wziąłem dość...

lek. Marcin Buczek Porady udziela lek. Marcin Buczek lekarz w Szpitalu Klinicznym im. Dzieciątka Jezus w Warszawie.
Boję się, że znowu się nie uda

Miałem kiedyś dziewczynę i po 2 miesiącach coś było nie tak. Chciałem z nią zerwać, ale miałem...

lek. Agnieszka Jamroży Porady udziela lek. Agnieszka Jamroży psychiatra, absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
Skąd ten ból podczas erekcji?

Witam serdecznie. Mam 20 lat. Borykam się z następującym problemem. Otóż podczas wzwodu,...

 Redakcja abcZdrowie Porady udziela Redakcja abcZdrowie Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
pokaż 10 następnych
Zamknij Załóż konto
Zamknij Logowanie

Nie masz konta? Załóż teraz

Zapomniałem hasło Przypomnij hasło

Zamknij

Wypełnij swoje dane

Ryzyko schorzeń często zależne jest od płci, wieku i wykonywanego zawodu

Wiek determinuje zarówno ryzyko schorzeń, jak i rodzaj leczenia

Dzięki informacji o Twojej lokalizacji i ubezpieczeniu, będziemy mogli zaproponować Ci najlepszych specjalistów i kliniki zajmujące się Twoim problemem

-

Dane kontaktowe potrzebne są nam do powiadomienia Cię o odpowiedziach specjalistów

Akceptuję regulamin zadawania pytań.
Cofnij