Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 2 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bolesność nóg a tabletki antykoncepcyjne

Witam, mam 23 lata i od kilku dni bola mnie strasznie nogi, sa zmeczone juz rano jak wstane z łóżka. Lekarz rodzinny podejrzewał tarczycę, lecz po zrobieniu badań nic nie wyszło. Czy może to byc od kregosłupa, jednak on mnie nie boli. Czy moze to byc wina tabletek antykoncepcyjnych?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Skuteczność maseczek ochronnych

Kiedy pojawiają się jakieś informacje o epidemiach, z aptek błyskawicznie znikają maseczki ochronne. Czy rzeczywiście są one skuteczne? Czy mogą nas np. ochronić przed świńską grypą?

Warto odstawić tabletki antykoncepcyjne i zobaczyć co z nogami. Mała dawka aspiryny tez się przyda

Specjalista chorób wewnętrznych. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Boreliozy i Chorób Odkleszczowych (ILADS). Specjalizuje się głównie w leczeniu przewlekłych infekcji oraz chorób odkleszczowych.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety