Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 0 1 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak krwawienia po odstawieniu antykoncepcji hormonalnej

ostawilam tabletki antykoncepcyjne 9 mies temu i do tej pory nie mam okresu mimo wizyt u lekarzy brania roznych tabletek i zastrzykow, czy to moze byc grozna sytuacja? mam 26 lat, tabletki anty. bralam przez 5 lat bez przerwy
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! W opisanej sytuacji wskazane jest kontynuowanie diagnostyki braku krwawienia. Proszę udać się na ponowną wizytę do ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy