Kobieta , 22 lata witam od dluzszego czasu mam problem z okresem 14 mies temu urodzilam. okres dostalam jakies 4 tyg po porodzie byl dosc dlugi i obfity. pozniej miesiaczki byly i regularne i nie regularne. od grudnia 2016 mam chlopaka z ktorym wspolzyje. 17ego grudnia wzielam tabletke "po" ze wzgl. na to ze mialam dni plodne a prezerwatywa zawiodla. okres dostalam 21ego grudnia. trwal 7 dni. od 8ego stycznia ciagle jak nie krwawie to plamie braz z krwia. co to moze byc dodam ze mialam zap.pecherza. pozdrawiam.
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Lek. Katarzyna Szymczak 79
Lek. Katarzyna Szymczak Stażysta/Rezydent, Bydgoszcz
Edytuj odpowiedź

Po porodzie cykle mogą być nieregularne, a obecne objawy mogą być efektem ubocznym przyjętej tabletki "po". Sugeruję kontrolę u ginekologa.
Pozdrawiam

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Badanie ginekologiczneBadanie ginekologiczne składa się z dwóch zasadniczych części. Pierwszą jest rozmowa (wywiad lekarski) przeprowadzana przez lekarza z pacjentką, druga to badanie przedmiotowe wewnętrzne (polegające na oglądaniu, dotykaniu, opukiwaniu, osłuchiwaniu), które, w przypadku kobiety, polega na badaniu przez pochwę (per vaginam) i badaniu przez odbyt (per rectum).
  • Ginekologia – Profilaktyką i leczeniem chorób wyłącznie żeńskiego układu płciowego zajmuje się ginekologia. Problemy ginekologiczne obejmują zaburzenia miesiączkowania, stany zapalne pochwy, antykoncepcję, niepłodność, nowotwory narządów rodnych, badania piersi, anorgazmię, problemy z ciążą, nadżerki czy zapalenia przydatków.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników: