Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 7 8 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy mogę wrócić do stosowania Izotretynoiny?

Witam. Mam 29 lat i walczę z trądzikiem. Przeszedłem kuracje izotekiem w trakcie stosowania leku było wszystko ok łój się nie wydzielał, a pryszcze nie wyskakiwaly. Od kwietnia tego roku nie biorę już izoteku i zauważyłem że trądzik znów wraca skóra zaczęła się świecić wiecznie coś wyskakuje jakieś zaczerwienienia wydaje mi się że ten trądzik jest bardziej oporny na leczenie masciami np kilka pryszczy utrzymuje się już ponad 3 tyg mimo smarowania mascią moja cera ma skłonności do przebarwień nawet kiedy nie wyciskam zmian zaczerwienienie utrzymuje się nawet pół roku po zakończeniu terapii zauważyłem też że pękają mi naczynka zwłaszcza na nosie i czole. Czy mogę wrócić do stosowania izotretynoiny mimo że minęło dopiero 2 miesiace od zakończenia poprzedniej terapii.
MĘŻCZYZNA, 29 LAT 4 tygodnie temu

Trądzik różowaty

Trądzik to nie tylko nieestetyczne krostki, które pojawiają się w okresie dojrzewania. Może on przybrać inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy