Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 2 5 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dieta przy aktywności fizycznej dla poprawienia wyglądu brzucha, ud i pośladków

Witam! Mam 1.74cm wzrostu i ważę 64 kilogramy. Mam 14lat. Ale mam problem z wyglądem mojego brzucha, ud i pośladków. Prowadzę aktywny tryb życia gram w piłkę nożną, siatkówkę...prawie codziennie. Ale to za mało...brakuje mi odpowiedniej diety, nie wiem co mam jeść. Chciałabym się pozbyć zbędnego tłuszczyku z brzucha, ud i pośladków. Zastanawiam się nad ćwiczeniami A6W, ale nie wiem czy to coś pomoże. Z góry dziękuję za pomoc.
14 LAT ponad rok temu

Mięso ekologiczne

Roma Wojtewicz Dietetyk, Poznań
76 poziom zaufania

Witam Masa ciała znajduje się w normie. W kwestii redukcji tkanki tłuszczowej z okolic brzucha, najkorzystniejsze będą ćwiczenia angażujące mięśnie właśnie tej partii ciała.Realizowane codziennie, już po kilku tygodniach przyniosą widoczne efekty. W diecie natomiast należy unikać słodyczy, słonych przekąsek typu chipsy, słodzonych napojów i innych źródeł tzw. pustych kalorii. Niewskazana jest też żywność typu fast food i przetworzona, gdyż obfituje w tłuszcz i konserwanty.

0

Witaj, Ćwiczenia modelują ciało, pomagają spalać kalorie, ale dieta jest bardzo ważna. Przede wszystkim jedz 5 posiłków w ciągu dnia o małej objętości. Staraj się jeść około 1800 kcal. Pij zieloną herbatę (liściastą) - 2-3 filiżanki dziennie oraz pu-erh wieczorem, bowiem substancje w nich zawarte wspomagają odchudzanie oraz wykazują silne właściwości antyoksydacyjne co jest ważne przy dużym wysiłku fizycznym. Zdrowo się odżywiaj http://portal.abczdrowie.pl/zasady-zdrowego-odzywiania http://portal.abczdrowie.pl/najczestsze-bledy-zywieniowe. Pozdrawiam, mgr Aneta Kościołek

Dietetyk, biotechnolog, specjalista ds. zdrowia publicznego. Doktorantka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego.
0

Witam. Jesteś szczupłą osobą, dlatego utarta masy ciała nie jest dla Ciebie wskazana. Oczywiście powinnaś stosować się do prawidłowych zasad żywienia i odpowiednio często ćwiczyć. To pozwoli Ci wzmocnić i wyrzeźbić mięśnie a także pozbyć się tkanki tłuszczowej np. z okolic brzucha, ud i pośladków. Polecam Ci przeanalizowanie i zastosowanie się do porad zawartych w artykule http://portal.abczdrowie.pl/cwiczenia-na-brzuch Jeśli masz wątpliwości czy do tego prawidłowo się odżywiasz zapoznaj się z informacjami zawartymi w artykułach http://abcodchudzanie.pl/najczestsze-bledy-zywieniowe http://abcodchudzanie.pl/jakie-sa-zasady-zdrowego-odchudzania http://abcodchudzanie.pl/podstawowe-zasady-zdrowego-odchudzania http://abcodchudzanie.pl/jak-schudnac-skutecznie Pozdrawiam.

Dietetyk w poradni dietetycznej JeszFresh w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy