Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 8 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwawienie i powiększenie piersi przy leku Mercilon

Witam, od 15 dni przyjmuje Mercilon. Nadal utrzymuje mi sie krwawienie, piersi sa powiekszone, wystepuje prawie ciągły ból w podbrzuchu jak przy okresie. Do tego mam wrażenie opuchnięcia. Za 2 tyg wyjeżdżam na obóz sportowy i powaznie zastanawiam się czy nie odstawić tabletek z dnia na dzień żeby dostać miesiączkę z odstawienia i mieć "spokój". To co obecnie dzieje się z moim ciałem jest bardzo męczące. Pozdrawiam i dziekuje.
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! W przypadku wystąpienia niepokojących objawów konieczna jest wizyta u specjalisty ginekologa. W razie konieczności zostanie wdrożone odpowiednie postępowanie.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy